Onsdag.....

Hejsan allihopa!det var längesen när jag skrev ska försöka bättra på mitt bloggande:)

Men i dag så var jag ju i skolan och där så hände inte så mycket. men vi åkte till central
för organisationen " Friends" som pratade om mobbning. och spela en teater om hur
mobbing kan se ut. Men först på morron så hade vi SO och jobbade. sen läsnig sen lite till SO
och sen Eng. Till lunch så fick vi köttbullar, potatis och sås. sen när vi hade kommit hem från
central så pratade vi mer om mobbing. och gjorde en lek som hette heta stolen. sen när jag kom hem så åt jag plättar som mamma stekte för hon var hemma. sen har jag inte gjort så mycket mer:  Hejdå♥


/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback