BIO!!

Hejsan.. idag så har jag varit på bio med mamma det var jätte kul.
det börja med att gustav och pappa skulle på färjestad och brynäs match med sitt hockey lag.
och då ville ju jag göra nått roligt så då sa mamma att vi kunde gå på bio och det ville jag ju självklart.
så vi åkte till skövde och tog först ut våra biljetter och sen gick vi lite på stan och fikade. när vi
fikade så köpte vi varsin äppelkaka  mums!! sen  så gick vi i lite affärer och kolla. Sen gick vi ner till bion igen och
vänta på att vi skulle få komma in. sen när vi gick in till salongen. vi skulle se  "Bedtime stories". så satte vi oss men det kom en stor kille och satte sig framför mig så jag inte kunde se nått :( . så vi hoppa ett snäpp åt sidan. sen när filmen
var slut ( filmen var jätte bra) så åkte vi hem.

det var allt


♥ciao emma

Kommentarer
Postat av: Heidi <33

Hej! Håller med om att Bedtime Stories är bra. Vi har den hemma, hehe :$

2009-03-07 @ 22:36:31
URL: http://heidihogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback