Min dag...

hejsan! nu var det länge sen jag skrev men nu kommer lite kort om dagen.


i skolan så hade min grupp Hemkunskap. Vi bakade chokladrutor. Mums!! 
sen så hade vi läsning och matte. sen till lunch fick vi tacos. BLÄ!! jag tycker
inte om tacos. sen så hade vi engelska och glosor. på engelskan så hade vi
ett test prov och jag fick 20 av 21. och sen hade vi klassens timma som Sara.L
och Joel.G hade och dom hade gjort att vi skulle göra Så ska det låta. det var kul
och vårt lag vann.

sen när jag kom hem så han jag inte mer än att sätta mig som det ringde i min
mobil. detvar Heidi som undra om jag ville hänga med och bada och det ville jag.
så där var vi i 3 timmar.

det var allt om min dag.

KRAM Emma♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Aa, det var kul det <3





( För det mesta) :D

2009-03-14 @ 12:10:29
URL: http://heidihogberg.blogg.se/
Postat av: emma

nej det var kul hela tiden! :)

2009-03-15 @ 17:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback