Hej igen måndag 4/5

hej nu var det ett tag sen jag skrev men nu kommer lite om min dag.

idag i skolan så hadde vi ett nationelt prov i matte igen. Jätte lätt! måste
jag säga. det var om klockan. så det gick kanske på 30 - 40 min.sen frukt
och läsning. Sen så till lunch så fick vi korv och stuvade mackaroner. sen
så hade vi SO. och sen så hade vi ett litet test som hjälper oss till provet
på fredag om kroppen. sen så var det slut på skol dagen.
.

Och på fredag så ska ja och mamma till Göteborg! Jätte kul!! så vi ska gå i alla affärer.
så vi tar tåget på morgonen tror jag och är där en hel dag ungerfär. Kul! ska försöka
handla upp mina presentkort då. har 450 kronor med alla och mer pengar i plånboken typ
kanske 500 till. mycket pengar. Så det ska bli kul. Och då innebär det att det inte blir nån
skola då! skönt att slippa den nån dag. och bara va med mamsen.
 

good bye/ Emma


Kommentarer
Postat av: Heidi Hogberg

Haha, saknar dig med <3

Tack for rostnigen hos Missextra! (xD)

Later kul, en dag med mamsen ;)



(L)

2009-05-07 @ 17:15:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback